Varierad träning

Försöker få lite olika träningsformer på veckorna, lite longering och ridning som alterneras på bet och hack. 

Idag longerades Bira, ännu ett underbart pass.. Jag börjar misstänka att det borde komma ett bakslag snart, det är omöjligt att han kan sköta sig så länge. Isåfall kan vi bortförklara det med den nya foderstaten, jag har valt att fodra med KRAFFT s produkter då de har ett bra utbud oavsett individ. Gick från Sensetiv till Musli grön, fanns en del havre i den så vi får se resultatet på min lilla Bira om det lär hända några hjärnspöken men såhär långt har det bara varit positiva uttryck :) 

Älskade häst <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0