Pay and ride

Tanken var att sista träningstävlingen var gjord men blev Åstorp RF idag med Bira och debut för Hexa.

Bira sköte sig ypperligt på framridningen tillsammans med flera andra hästar, men blev tveksam och spänd inne på banan, känslan var värre än hur det såg ut. Backande mot skänkeln och tvärade mot hjälperna.
Fick 51%.



Hexa var helt okej, lite bakom tempo, red fram med spö och inne på banan hade jag sporrar. Bra framåt bjudning men vinglig och blir då studsig att jag inte kommer åt han. Fick 61%.






Kommentarer
elisabeth

Jag är inne hos dig, nästan varje dag.. Skriver inte alltid ngt men jag har varit här idag också. Jag mår bättre.. Tänker på dig..
kram

Svar: Så kul att det är bättre, även små mål ger resultat :) hälsa C ! :) kram
Elin Kosola

2014-12-09 @ 10:42:44
URL: http://www.ringgatan8.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0