Vila å bara bästa bira

Var dressyrträning i måndess där det kändes med blandade känslor, mina krv ökar på momenten vi gör men fick inte igenom dem till 100% som jag ville. Bira tappade bakbenen och talade om att han fick mjölksyra och ville snällt vila mellanåt. 

Han har stått i 2dagar - motionerat själv med Hexa i hagen. 

Red på han idag, underbara häst. Förut har man för kung å fosterland försökt att klämma sig fast om han fått vila två dagar men nu är han hur lugn som helst. Han verkligen visade sig från sitt rätta jag. Vi avslutade efter att gjort övningarna vi gjorde i måndess med en skritt tur ute... Bara avkoppling, så mysigt!! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0