Flytten är riktigt spännande.

Nu närmar det sig flytten med stormsteg, det är så härligt! Jag blickar bara framåt för mig och Bira. Tisdag, onsdag och torsdag blev det bara vila. 
Igår så blev det stallmys med lite massage o borstande. Det är som full storm ute nu, och typ blank is var det med, men solen lyser som tur är.. 

Ja alla planer kan ju förändras, ridbanan hemma vid stallet är som vårfloden så där kan man inte göra speciellt mycket mer. Det råder kvarka på anläggningar runt om i Västerbotten, Vindelns Ridklubb har konstaterat kvarka och det finns många ekipage som rör sig på annläggningarna runt om och befinner sig med mycket kontakt med andra hästar. Jag själv har bestämmt att jag och Bira inte kommer att besöka Vännäs Ryttarförening något mer och tackar för vår tid, Bira för sina 2år och jag för mina 4år. 

Bira och jag kommer ha massa stallmys fram till vi åker! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0