Underhåll

Idag blev det vila för hästarna medan jag pysslade på med att starta våran hinderpark, målade lite bommar som blev superfina, hoppas bara de torkar, så man kan börja använda dem. 



Körde ridbanan, avståndsbedömningen ligger kvar på det gamla måttet, har ju 3m kvar på ena sidan, mitten har ju flyttat på sig efter 10 år. Svårt och inse men det är så mycket mer utrymme och rida på. 



Idag funderade jag på mitt liv och jag är överlycklig för det jag har även om jag inte har allt... 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0