Träning för Emelie

Det var varmt väder idag, upp emot +30 men jag och Bira gjorde ett tappert försök att träna ändå. Vi har efter några veckors uppehåll ridit ut och inte haft så mycket krav på våran ridning. Vilket tydligen har gett resultat, blandad träning är den bästa. Träningen idag var super, så underbart att få känna känslan att det fungerade så bra, mycket ytterhjälper och fokus på sitsen. Emelie är så bra och känns som hon förstår hur Bira fungerar och hon accepterar våran utbildningsnivå och vi gör träningen rolig utifrån Bira och min kondition just nu. Jag är så nöjd, det lär bli fler träningar för Emelie. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0