Så underbart... Men!

De är så underbart så jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är. Bira är helt super duper duktig, han har stått i lite mer än en vecka och igår satt jag bara upp och skritta o trava med mamma och hexa på stubben (!!!) helt grymt! Tänk Bira skritta på stubben :) 

Idag blev det till och med galopp :)
Duktiga hästar <3

Men lilla birabus gillar inte flugorna så nu har vi behandling av ögon varje kväll och hoppas att det blir bättre för han, inte roligt med ögoninflamation. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0