Stigbygelpåsar

Tänkte jag skulle vara duktig med min utrustning nu, jag ska smörja in min sadel efter varje pass och värna om den då den ska hålla länge. Jag önskar att jag verkligen hade samma känsla som tidigare, men jag hittar inte den. Bira och jag är på samma ställe och vi kommer inte vidare. Idag blev det bara "runt, runt och runt" kändes inget bra. Men har hållt på med stigbygelpåsarna hela dagen och det påverkar också min ork och energi. Imorgon ska vi deltaga på hoppträning i grupp, ska bli roligt och få lite tips och ideer och känna att man kan släppa sina krav och bara fokusera på just där och då. 

Dagens sysselsättning: 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0