Min BacchusBira!

Usch vilket väder som inleder år 2014. Blankis, regn och ingen snö. 

Detta året tänkte jag att det skull


e bli Biras år. Kommer att i den mån jag kan uppdatera dagliga händelser och beskriva vår resa från början, en dag i taget. 

Årets första dag igår longerade jag han och det gick väldigt bra. I alla tre gångarter jobbade vi på, främst i trav. Han fick akupunktur den 30dec2013 och har varit väldigt lugn efter den, möjligtvis att en del spänningar har släppt. 

Idag den 2jan2014 står promenad på schemat, men säger bara det tur man har transport och kan åka till ridhuset och promenera inomhus och inte riskerar livet av att halka omkring ute. Även skönt för bira att få sträcka på benen ordentligt en timme. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0