Lugn vecka

Eftersom förra veckan blev en del hård träning och kylan har slagit in samt min egen rygg har sagt till så blir det en lugn vecka. Bira fick idag en helt vilodag, var ute och kliade han lite under täcket det tyckte han var riktigt mysigt.
 
Det bästa av allt är att ha ett bra team runt sig och jag är tacksam för de människorna jag har lärt mig känna i Vännäs som får min vardag att fungera och gå runt. Idag va en bra dag, transporten fick ny handske, damask och dämpare, så nu slipper vi ha fastfrysta bromsar och stutsande släp och ett släp man ej behöver vara rädd för att tappa. Tusen tack Håkan Andersson som hjälpte oss att byta det. Guld värt!
 
Imorgon blir det att åka till ridhuset och longera lite och sen bara mysa i stallet. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0