Underbart med alternativa träningssätt

Bira var riktigt duktig idag, vi jobbade på med det som Jenny och Bira gjort i helgen. Det var super roligt och jobba från marken! Vi testade och intruducerade även spöet och till min stora förvåning var det riktigt kul, Bira stod stilla samtidigt som spöet kom mot kroppen. Så han belönades med massor av godis min älskade häst!

Idag blev det också klart att Biras stallkompis kommer, ska bli jättekul. Se om vi hittar ett passande smeknamn åt han. 

Visar en bild på bira och den nya leksaken, spöet :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0