Idag är Bira så guldvärd!

Idag var han inte alls billig, han kostar multum efter dagens träningspass. Helt underbart måste jag säga, det är så härlig känsla att få kunna rida och bara njuta. 
Efter operationen har alla frågat vilka mål jag har med våran ridning och jag har sagt att jag vill kunna rida i skritt, trav och galopp utan att känna att jag ska ramla av. Nu känner jag att det målet mer och mer är avklarat, bäst och sätta nya mål kanske? Funderar på om jag ska ta och testa och rida ut några tillfällen. Det kan bli bra pch det kan gå mindre bra, nästa vecka ska jag ta ett beslut om det, imorgon blir det kvällsridning också så mysigt och få vara själv i ridhuset. Sen är det hjärngympa som händer i helgen. 

Älskar min bira.. :) tack för att du finns i mitt liv. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0