Helgen

Jag har varit söderut så Bira har fått jobba med Jenny på marken, det hade gått bra. I lördess så hade han tryckt mycket på innerbogen i högervarvet men på söndagen så förstod han tänket mer och gick mycket bättre. Så glad för min Bira att han även kan jobba med andra än bara mig. 

Idag stod longering på schemat, och han var Mycket FIN, var så roligt att arbeta han i olika tempo på linan. Nu blev jag så motiverad att fortsätta, fick ännu en gång höra vad fin och lugn Bira blivit. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0