Wooow, världens bästa häst!

Tack Malin för jag fick köpa Bira för 2år sedan av dig! :) <3

Vi firade med lite träning i paddocken och njuter fortfarande av min mammas galna plan.. 

Bira var super fin att rida rund och fin i traven och börjat få samma känsla i galoppen, så nog kommer det sakta men säkert. 
Jobbade vidare med övergångar och i avbrotten fokusera jag på att innerbogen skulle vara på plats. 

Vi avslutade med en underbar skrittpromenad, ja ni hörde och läste rätt!! EN SKRITTPROMENAD på LÅNGA TYGLAR ute i vida världen och det gick jätte bra!! <3 


 Älskade Bira :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bacchusbira.blogg.se

Här får ni följa min resa med Bacchus Bira. "Bira" är importerad från Danmark år 2007 och köptes då av Malin Melander men sedan april 2012 ägs han av mig Elin Kosola . Född 1999-01-01 och är min Birabus.

RSS 2.0